Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення товару в інтернет-магазині HostShop На товари, придбані на сайті Host_Shop, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів. Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару протягом 14 днів: 1. Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника); 2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ або товаро-транспортна накладна. Товари неналежної якості Для початку необхідна діагностика, проведена у сервісних центрах наших постачальників/виробників товарів, для підтвердження суттєвих недоліків. Для цього необхідно звернутись до нашого магазину, адже місце проведення діагностики залежить від групи товарів. Товари належної якості Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови: - збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей; - відсутність слідів використання та забруднень; - збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок, заводського маркування; - цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки. З ким зв'язуватися, якщо потрібен обмін чи повернення? Зв'язатися з нами можна за телефонами: +380 (50) 848-07-82 (лише дзвінки), +38 (093) 305-77-15 або у месенджерах Viber, Telegram, WhatsApp на зазначені номери. Адреса для повернення товару: м. Чернігів, вул. Пухова, 144 Процедура обміну чи повернення: - Покупець має повідомити продавця про бажання обміну чи повернення товару. - Повернення та обмін товару відбувається за рахунок покупця, або, за попередньою домовленістю з продавцем, безкоштовно функцією "легке повернення" від Нової Пошти. Повернення коштів Після отримання та огляду товару протягом 7 робочих днів кошти будуть повернуті на карту покупцю. Якщо товар був виготовлений під замовлення, повернення може бути обмежене. Гарантія: Гарантія на товари 14 днів, якщо інше не зазначено в карточці товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.